תוכן פרסומי

מחקרים מראים שיש לכ-88% מהמגזר החרדי מייל אישי! וזו המדיה הדגיטלית הנצפית והשימושית ביותר!

  • איך המידע הזה יכול לקדם את העסק שלכם?
  • ואיך רשימת דיוור או מועדון לקוחות יכול לחסוך לכם אלפי שקלים בחודש בתקציב הפרסומי?
  • וגם תוך כדי להכפיל לכם את העסק?
    כל הפרטים כאן בכתבה!

לרבים מבעלי העסקים שרוצים להגיע לקהל המתפתח ביותר כיום – 'המגזר החרדי', נדמה שהפרסום המסורתי בפרינט הוא הפרסום היחיד שמתאים להשתמש בו כדי להגיע אליו, אבל כיום זה כבר לא נכון. מהרגע שהחרדים התחברו לאינטרנט נפתחו אפשרויות נוספות ומשתלמות הרבה יותר, כי פרסום בפרינט הוא אחד הערוצים הכי מדממים בעוגת ההוצאות של העסק ולמרות העלויות הגבוהות שלו, אף אחד לא יודע לענות לך מה האפקטיביות של הפרסום הזה. הוא לא מאפשר לך לפלח מי יקרא את הפרסומת, האם זה בכלל קהל היעד שלך, אי אפשר לדעת האם הפרסום עשה את שלו וכמה אכן נחשפו אליו? האם זה בכלל השפיע? ואם זה לא מספיק… בכל פעם צריך להתחיל "מחדש" ליצור "יחסי ציבור" עם הלקוחות הפוטנציאלים ולהתחיל לשוחח איתם מהתחלה, כך שכל הזמן נשארים ברמת הפרסום הבסיסית ללא העמקת קשר עם הלקוחות.

לעומת זאת, כיום, כאשר מעל שני שליש מהחרדים מחוברים לאינטרנט ו-88% מהם משתמשים במייל באופן יומיומי, כל בעל עסק חייב שתהיה לו תוכנת דיוור המאפשרת לו לשלוח מיילים ללקוחות פוטנציאליים וקיימים כדי ליצור קהילה אקטיבית ועקבית, 'לחמם' אותם עד לרכישה, מדובר על פיתוח מערכת יחסים מתמשכת. לכן, פרסום דרך מייל הוא כבר מזמן לא פריבילגיה, שאפשר לבחור שלא להשתמש בו אלא חובת נוכחות לכל בעל עסק קטן, בינוני וגדול ובמיוחד בחברה החרדית שהשימוש העיקרי שלהם ברשת היא דרך המייל.

 

מה השימוש האמיתי במייל ואיך ניתן להגיע לתשואה של כ-400%?

כל פרסום שתלוי במדיה מצריך את בעל העסק לפתוח את הכיס ולשלם, לעומת זאת דיוור במייל הוא הרבה יותר אסטרטגי- זאת משום שברגע שהבאתי את הלקוח הפוטנציאלי או הקיים להרשם לקבלת פרסום/תוכן העסק יוכל לפרסם לו כמה שרק ירצה ולכן החזר התשואה עולה למאות אחוזים!!! הצורך בפרסום דרך מייל הוא קריטי כדי שבעל העסק יוכל ליהנות מקשר בלתי אמצעי עם הלקוחות וכך, למקסם את התמורה של הוצאות הפרסום ולשמור על תקציב פרסום תואם לעסק, כי פרסום במייל הוא הפרסום בעל העלות הנמוכה ביותר עם האפקטיביות הגבוהה ביותר.

מה תוכלו לפרסם במייל?

  • אפשרות הפרסום הם אינסופיים- מודעה, טקסט, סרטון, לינק,מבצעים, מוצרים חדשים, תוכן שמעלה אוטוריטה
  • כל פעם על תחום אחר בעסק- על רמת השירות, על המיקום, על הגודל, ההיצע, המומחיות ועוד
  • על מוצרים שונים- התמקדות כל פעם במוצר רלוונטי או חדש או משודרג
  • על זווית ראייה אחרת- למה זה מתאים, למי זה מתאים, למתי זה מתאים…
  • סיפורים- סיפורי הצלחה, סיפורי לקוחות, סיפורים שיוצרים חיבור לעסק.
  • פירוט מעמיק על העסק- שנמנעים ממנו בפרינט כי חבל לבזבז על זה כסף.
  • חוויות אישיות מעולם העסק- שיחזק את הקשר הרגשי של הלקוח

ואת כל זה אפשר לעשות באופן קבוע, על פי זמנים שמתאימים לך ושתואמים ללוח השנה, כי מדובר בדיוור ישיר אל הלקוח שנרשם לקבלת דיוור וכל זה בעלות מינימלית וללא הגבלת מספר השליחות- בקיצור גן עדן למפרסמים.

ברור שמדובר בכלי מהפכני של ממש, כלי שכל בעל עסק חייב שיהיה אצלו. זה מכרה הזהב של עולם הפרסום בחברה החרדית! ופספוס עצום לא להשתמש בו. זו הפלטפורמה היעילה ביותר כדי ליצור איתו קשר עם הלקוחות שלך, קשר בלתי אמצעי ששומר אותם כל הזמן בקשר עם העסק שלך ובמינימום הוצאות, דבר שלא היה קיים עד עכשיו. אין שום סוגת פרסום שיכולה להתחרות בדיוור במייל , לא ביעילות של הפילוח המדויק של קהל היעד, לא באפקטיביות, לא בידיעה האם הפרסום הצליח ולא בזמינות ובקשר האישי שאפשר ליצור עם הלקוחות דרך דיוור במייל!

אנשי עסקים חרדים ערים למציאות הזו ורוצים להצטרף להצלחה האדירה שדיוור בדיגיטל מביא אבל חסמים רבים מונעים מהם להשתמש בזה באופן יעיל וכך הם מאבדים נתח הכנסה ענק וחבל!

*רוצים ליהנות ממנוי חינם

בתוכנת דיוור דיגיטלי? כנסו והתחילו להשתמש*

כדי להבין מה מונע מאנשי עסקים חרדים ליהנות מהפירסום של עולם הדיוור הדיגיטלי והאם יש מה לעשות בנידון, ישבנו לשיחה עם אסף שטרן, מנכ"ל "שלח מסר" כדי שיעשה לנו סדר בדברים ויסביר לנו את המצב.

"כל בעל עסק חרדי חייב, אבל חייב להיות רשימת תפוצה אחרת הוא מפסיד מיליון לקוחות. ככה פשוט" אומר אסף שטרן "מי שלא מבין שהבסיס של השיווק עבר לדיגיטל ושכיום לא מדובר באיזו נישה פרסומית, נשאר מאחור וככל שנכנסים מאוחר יותר לוקח זמן רב יותר להשתלב, כך שכל בעל עסק חייב לשים מול עיניו את הצורך הקריטי הזה ולעשות עם זה משהו עוד היום"

לבנות רשימת תפוצה זה קל!

הנה כמה דרכים לבניית רשימת תפוצה במגזר החרדי כמובן שתלוי איזה עסק יש לכם:

  • הגרלה לנרשמים
  • הורדת קטלוג
  • הורדת מדריך תוכן
  • הורדת סרטון תוכן
  • הורדת מתכון
  • הסברה
  • הרשמה לאתגר
  • הרשמה להרצאה

ועוד

מהרגע שנרשמו אלכם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם כל מה שנראר לכם להעשות זה לתחזק את הקשר איתם בתוכן ומבצעים איכותיים

כך תוכלו לעלות למודעות שלהם ולהשאר שם!

 

מה האתגרים של המגזר החרדי בשימוש שתוכנות דיוור?

"השיווק בדיגיטל הוא לא כל כך פשוט לאדם החרדי" הוא מסביר "עד לא מזמן כל חרדי שרצה לפרסם בדיגיטל נתקל בכמה בעיות:

  • קשה לשלוט מתי יופיע אצל הנמען החומר שהעלה לשיווק, כך שיש חשש לחילול שבת.
  • אין דרך פשוטה להימנע מחילול שבת כאשר עובדים עם מערכת שיווק דיגיטלית חיצונית .
  • רבים מהלקוחות החרדיים מחזיקים אינטרנט מסונן כמו נתיב, רימון, אתרוג וכך אין להם בכלל גישה לחומר ששולחים אליהם בגלל תמונות נשים למשל. הם לא יכולים לפתוח לינקים לסרטונים או לאתר חיצוני שחסום וכך העסק מפסיד לקוחות רבים.
  • כל הנושא של התאריך, עברי ולועזי ותיזמון תאריכים תואמים מסבך מאוד את התהליך ודורש השקעה גדולה מאוד של זמן ותשומת לב ולבסוף זה גם מתפספס בגלל הסירבול"

"צריך להבין" מחדד אסף "שהנושאים האלו מהווים בעיה גדולה מאוד לבעלי העסקים החרדים השומרים שבת וחג ומקפידים שלא יצא על ידם חילול שבת.

קשה לשלוט על זמני הדיוור, כך שאם למשל, מעלים עשרים מיילים קדימה באוטומציה מתוך מטרה שהם יעלו בסדר מסוים, יהיה קשה מאוד לשלוט, שזה לא יעלה גם בשבת."

מה הם עושים כדי להימנע מזה?

"הדרך שבעלי עסקים חרדיים נאלצים להתנהל בדיגיטל, גורמת להם להשקיע זמן יקר ואנרגיה רבה כדי להצליח לנהל איזושהי מערכת שיווק דיגיטלית ולמרות המאמץ והזמן הם לא באמת מצליחים למקסם את הכלי האדיר הזה של שיווק דיגיטלי"

למה לא?

"בגלל האופן המסורבל שבה פועלות המערכות שלא הותאמו לשומר שבת וחג. ולכן פעמים רבות דברים נופלים בין הכיסאות, מיילים לא נשלחו בזמן או שהם פשוט "נעלמים" בין התאריכים של הלועזי והעברי ושבת וחג, וכך בעל העסק, שכל מה שהוא רוצה זה להשקיע בתחום שבו הוא פועל  ולשרת את הלקוחות שלו, מוצא את עצמו מבזבז זמן יקר על הדיגיטל ולבסוף זה גם לא באמת שווה לו, כי מערכת מסורבלת לא יכולה לתת מענה מספק, חלק וזורם.

ולכן לצערי, אני רואה שיש עסקים רבים שפשוט מוותרים על עולם השיווק הדיגיטלי וגם אם הם כן נכנסים לתחום, זה נעשה באופן חלקי ולא ממצה בכלל וזה חבל כי הפוטנציאל העסקי הטמון בשיווק דיגיטלי הוא מטורף ממש, גם בגלל המחיר הזול מאוד, לעומת פרסום מסורתי, וגם בגלל האפקטיביות ופילוח השוק שזה מאפשר"

איך אפשר להתגבר על חסימות אינטרנט?

"נושא נוסף, שמאוד משמעותי בשיקולים של בעל עסק חרדי, האם להיכנס לעולם השיווק הדיגיטלי הוא הנושא של אינטרנט חסום.

עסק המשווק לחברה החרדית, שרבים ממנה מנויים על תוכנות חסימה ברמות שונות, לרובם לא תהיה גישה לסרטונים או לקטלוגים, כי הסינון חוסם את האפשרות לפתוח אותם, כך שבעלי עסקים חרדיים מוצאים שזה לא משתלם להם להשקיע בפירסום בדיגיטל אם הלקוחות שלהם חסומים למידע שהם שולחים אליהם"

לכן בשנתיים האחרונות הקמנו מחלקה בתוך 'שלח מסר' שמיועדת למגזר החרדי והדתי, שמחפש פתרונות איך להתגבר על בעיית התיזמון והעלאת מיילים בתאריכים לא מתאימים, וגם על בעיית הסרטונים, התמונות והקבצים"

אנחנו נותנים פתרונות שמאפשרים למשל לצרף קבצים כבדים שאין בשום מערכת אחרת שנפתחים ברוב החסימות .

*רוצים ליהנות ממנוי חינם? כנסו והתחילו להשתמש*

"מתי הבעיה התעוררה?"

"מתחילת הקורונה, כאשר מרבית הפעילות העיסקית עברה לדיגיטל, התחום התפוצץ במגזר החרדי שנחשף לעולם הזה והבין את פוטנציאל הפסיכי שרק מחכה שיבואו וישתמשו בו. כחברה הותיקה והמובילה בישראל לדיוור ופרסום קיבלנו גל של פניות ובקשות מהמגזר הדתי לפתיחת חשבון אצלינו במערכת"

"נו, אז פתחו אצלכם חשבון בלי פתרונות לבעיות שדיברת עליהם, אז איזו בעיה היה צריך לפתור?"

"כן" עונה אסף אבל מוסיף "הם נרשמו "בתמימות" הוא מחווה סימן של מרכאות באצבעותיו "כי הם עדיין לא הכירו לעומק איך המערכות מתנהלות והם חשבו שהשירות הרגיל מתאים להם, אבל מהר מאוד, ככל שמספר המנויים מהמגזר עלה, כל אחד הגיע עם בקשות ופניות 'אם אפשר ככה או ככה' ואז שמנו לב שאין להם פתרונות יעילים וגם אם יש אצלינו פתרון לבעיה שהם העלו, אז הוא מורכב או מוגבל"

כי גם כאשר יש במערכת אפשרות לחסום דפים בשבת, מדובר בעבודה פשוט מפרכת, שלבסוף גורמת לבלבול ולטעויות, כי כדי שזה יקרה צריך,

  • להטמיע קוד מסוים בדף שאותו רוצים לחסום
  • צריך להטמיע את הקוד בכל דף בנפרד!
  • מדובר בעלות גבוהות
  • וזה בכלל לא מותאם למובייל.

 

תכלס לא היו פתרונות טובים והחלטנו להרים את הכפפה ולבנות את כל הכלים והפיצ'רים הדרושים להם ושהם יוכלו להשתמש בזה ללא תשלום נוסף!"

"איך ידעתם מהם הפתרונות הדרושים לשומרי שבת?"

"עשינו סקרי עומק אצל אנשי עסקים גדולים וקטנים במגזר החרדי, למדנו את השטח, הבנו את הבעיות, מיפינו את הדרישות ולאחר סיעור מוחות ממושך עם כל הנוגעים הרלוונטיים הגענו לפתרונות האופטימליים שנותנים את המענה הנדרש לכל צורך ולכל בעיה שעולה.

אנחנו גם כל הזמן בלמידה מתמדת של השטח ומרחיבים את הפתרונות גם למוצרים נוספים שאי אפשר למצוא בשום מקום. כמו לאפשר גם העברת קבצים גדולים (לצורך קטלוגים וסרטונים למשל) במיוחד אפילו לכאלה שהאינטרט חסום אצלם!"

*רוצים ליהנות ממנוי חינם? כנסו והתחילו להשתמש*

מה הייתה הבעיה העיקרית שאיתה הייתם צריכים להתמודד כשרציתם לתת מענה לשומרי שבת?

"אל הבעיה העיקרית נחשפתי בפורומים ובקבוצות של עסקים, שם אני מתפקד כמנטור וכיועץ, עונה על שאלות ומסייע בפתרונות בתחום השיווק.

באחת ההתכתבויות בפורום, עלתה שאלה, האם יש מערכת דיוור שאפשר להגדיר אותה כך, שאוטומטית המיילים לא ישלחו בשבת, שזו תהיה ברירת המחדל? כי עד אז כל דבר שהעלו במערכת דיוור היה צריך לתת הוראה על כל דף ודף ובכל מייל ומייל שלא לשלוח בשבת, והדבר הזה מסרבל מאוד את כל התהליך.

השאלה תפסה אותי כי אני מכיר את המגזר החרדי והצרכים שלהם, אנחנו גם תורמים ועובדים עם עמותת יד שרה, שזו עמותה המנוהלת על ידי חרדים כך שהבנתי שכל פיתרון שאני מוצא יתן מענה גם להם וזה היה בשבילי דרייב מטורף לעזור להם ולעשות את זה כמובן באופן המקצועי והמקיף ביותר.

ואז עלה לי הרעיון, לאפשר הגדרה שכל החשבון יהיה כחשבון שומר שבת, זאת אומרת, מכניסת שבת המערכת נחסמת לחלוטין כך שגם אם תיזמנת בטעות לתאריך של שבת או שכחת להטמיע קוד, המערכת לא תעלה את הדף, אני הייתי ממש בהיי כמה הפתרון הזה, מצד אחד כל כך פשוט אבל מצד שני, משמעותי כל כך לאלפי בעלי עסק שעכשיו יכולים ליהנות משיווק בדיגיטל בשקט מבחינת שמירת שבת ולהרגיש ביטחון, שהם מקבלים את המענה האופטימלי שמערכת דיגיטלית מקצועית נותנת"

 

כמה שנים אתה בתחום, שניגשת בכזה ביטחון למצוא פיתרון?

"אני בתחום ההייטק כבר 19 שנה.

ב-2009 זיהינו את הצורך לתוכנה חזקה ויעילה שנותנת מענה על כל הצרכים של שיווק דיגיטל ופיתחנו את 'שלח מסר' שנותן מענה מושלם לעולם השיווק הדיגיטלי, המערכת כוללת שישה מוצרים:

  1. שליחת ניוזלטרים (יש עשרות תבניות מוכנות מראש)
  2. שליחת מסרונים
  3. הקמת דפי נחיתה מקצועיים
  4. בניית קורסים דיגיטליים בקלות
  5. ניהול לקוחות CRM
  6. מודול פגישות ושיתופי פעולה 1+1

כך שבניית מערכת המותאמת למגזר החרדי היה המשך טבעי של העסק המצליח ופשוט רצינו לתת מענה לכל בעל עסק גם למי שיש לו דרישות שונות שמערכת רגילה לא יכולה לספק"

*רוצים ליהנות ממנוי חינם? כנסו והתחילו להשתמש*

ניסינו להבין איך בדיוק התוכנה הזו עונה על המצוקה של שומרי השבת ולכן ביקשנו מאסף הסבר מעמיק על התוכנה.

"התוכנה של 'שלח מסר' למען בעלי עסקים שומרי שבת מכילה בתוכה כלים מגוונים ופיצ'רים שונים המאפשרים לכל עסק שומר שבת לעוף קדימה עם שיווק דיגיטלי בלי להיתקע עם תוכנות מסורבלות" מסביר אסף

"רוב החברה החרדית שנמצאת באינטרנט עובדת עם מיילים וזה אחד הכלים הכי אפקטיביים לפירסום ולשימור לקוחות. אבל בגלל שבעל העסק שומר שבת וגם הלקוחות שלו הם שומרי שבת הוא לא יכול להבטיח, שלא תקרה תקלה תחת ידו וזה יגיע לידי חילול שבת.

בעיה נוספת שעסק חרדי מתמודד איתו בשיווק הדיגיטלי היא, שרבים מהלקוחות  מנויים על אינטרנט בעל חסימה כזו או אחרת ופעמים רבות זה לא מאפשר לתמונות להופיע או לעבור לדפים חיצוניים או לאתרים לא מאושרים"

איך התוכנה הזו מסייעת לבעלי עסקים בפתרון הבעיה?

"התוכנה שאני מדבר עליה נותנת לו מעטפת מלאה של פתרונות לכל בעיה שבה הוא נתקל:

  • כל הקורסים והמיילים נסגרים ונחסמים בכניסת שבת וחג
  • יש למערכת אפשרות לתזמן מיילים באופן שלא יגיע לחילול שבת
  • מונע שליחת מיילים במקביל בזמנים ששבתות וחגים הם סמוכים
  • העלאת קבצים גדולים במיוחד שלא נחסמים
  • מארגן את לוח השנה היהודי והלועזי במקביל
  • ועוד פיצ'רים רבים שמתאימים לחברה החרדית ומדברים בשפתה.

 

*רוצים ליהנות ממנוי חינם? כנסו עכשיו והתחילו להשתמש*

הנה הסבר המפורט של הכלים המדהימים, ש'שלח מסר' בנתה לבעלי עסקים שומרי שבת:

 

ואיך התוכנה התקבלה?

"האמת זה ריגש אותי הרבה יותר ממה שחשבתי" הוא מחייך "ההתלהבות מהתוכנה החדשה והמתוחכמת הייתה ענקית, אנשים שנרשמו פשוט לא הפסיקו להשתמש בה ונהנו מכל הכלים ומכל פיצ'ר ופיצ'ר ומהמענה הרחב והמקיף שדאגנו לתת להם,

אחד מהמשווקים, שעובדים עם המגזר היה כל כך מרוצה ונכנס בו רצון חזק מאוד, שכמה שיותר אנשים ייחשפו לזה, הוא כבר פנה אלי ואנחנו מעבירים וובינר על התוכנה לבעלי עסקים חרדים.

לקוח נוסף שלנו הוא בעל חנות בגדים שהיה מפיק כל עונה קטלוג מושקע במיוחד, הבעיה הייתה שלקוחות רבים שלו מחוברים לאינטרנט כשר והם לא יכלו לפתוח את הקטלוג וכך הוא פיספס אותם. ברגע שהוא שמע על התוכנה שלנו הוא התחיל לשלוח דרכינו את הקטלוג והוא שיתף אותי שאחוזי ההמרה שלו עלו באופן דרמטי. עוד אחד שהיה בעל אתר מכירות לא יכל להפנות לקוחות לאתר וכבר שקל לוותר על פלח השוק הזה, אבל עכשיו הוא יכול לשלוח את המוצרים כקובץ ולקבל הזמנות דרך המייל מלקוחות. הסיפורים האלה הם הדלק שלנו ושווים לנו כל מאמץ והשקעה"

"ממה הכי התלהבו?"

"מהכול" הוא צוחק "אבל מאוד מאוד אהבו את הרעיון שהתוכנה פשוטה ונגישה ברמה של לחיצה על כפתור וגם למי שחושש להסתבך עם הטכנולוגיה מתנהל בקלות כאילו מדובר בבית שלו. זה ידידותי באופן יוצא דופן ובמקביל גם דאגנו לשירות לקוחות מקצועי ומסור שעונה על כל בעיה"

אתם היחידים שמציעים שירות כזה?

"כן" הוא אומר בביטחון "מי שנרשם לתוכנה אמר לנו, שכשומרי שבת שמחפשים מענה, אנחנו למעשה היחידים שהם יכולים לעבוד איתם והאפשרות הזו נתנה להם גישה לאוכלוסייה שלמה וענקית של לקוחות, שעד היום הם לא יכלו להגיע אליהם בגלל המגבלות של אינטרנט כשר והסרבול של המערכות בהקשר של שמירת שבת. התוכנה הזו הזניקה עסקים קדימה והיא מאפשרת להיכנס לכל בית חרדי באופן חלק, בלי הבעיות שתמיד היו נוצרות כשהשתמשו במערכות שלא הותאמו במיוחד לחברה החרדית.

בעבר כאשר עסקים חרדים ניסו  את השיווק הדיגיטלי ופירסמו במדיות השונות הם כל הזמן היו צריכים לכבות שריפות או להתגבר על בעיות, שיצרו המערכות שלא מתואמות לחברה החרדית-דתית"

 

*רוצים ליהנות ממנוי חינם? כנסו והתחילו להשתמש*

עסק חרדי שרוצה להשתמש בשירות שלך, איך הוא מתחבר?

"זה מאוד פשוט" הוא מסביר "כל מה שצריך לעשות זה לפתוח חשבון. פתיחת חשבון היא ללא עלות ויש אפשרות להתנסות חינם של רשימה של עד 250 אנשי קשר, הקמת קורס ראשון חינם וחמישה דפי נחיתה ללא עלות, למעשה אפשר להשתמש במערכת בלי להסתכן ובלי לשלם בכלל!

החשבון החינמי הוא ללא הגבלת זמן כך שתוכלו ליהנות מהמערכת ולהבין איך היא עובדת בלי לשלם שקל!

איך המערכת יודעת לזהות שאני שומרת שבת?

לאחר ההרשמה יפתח חלון שבו ניתן להגדיר את כל ההגדרות של חשבון שומר שבת על פי הצרכים שלכם ותוכלו להתחיל להשתמש בביטחון בתוכנה המשוכללת.

לסיכום, השקענו בבניית התוכנה מאמצים ומשאבים גדולים כדי להציע את הפיתרון האופטימלי ואני אראה לי לזכות, שבעלי עסקים שעד היום לא מצאו פיתרון מלא לשמירת השבת, ולא הצליחו להגיע לקהל ענק של לקוחות, יגלו את התוכנה שעם כל הכלים השיווקיים הדיגיטליים הכי מקצועיים, תזניק להם את העסק קדימה"

 

מבצעים מדליקים

טיפים איך לשווק לחרדים בדיגיטל.