בואו להבין תוך כמה דקות איך לייעל את שירות הלקוחות וקביעת הפגישות בעסק שלך ומה הפתרון היעיל ביותר לזה בעזרת בינה מלאכותית!
- הוצאה חודשית גבוהה:
בעלי עסק רבים מנהלים בעצמם את שירות הלקוחות שלהם ולא שמים לב שלמעשה הדבר נוגס להם נתח משמעותי מזמן ניהול העסק. הדבר מאט מאוד את הפעילות העיסקית שלהם ולא מאפשר להם להתפתח הלאה ולגדול. אם הם בכל אופן מעבירים את נושא שירות הלקוחות למזכירה, הדבר עולה להם הרבה מאוד כסף כל חודש ולא תמיד היקף הפעילות מצדיק את ההעסקה שלה, כך שיש צורך למצוא פתרון לעניין שירות הלקוחות שלא תגרום לך להוצאה חודשית גדולה אבל שתוריד ממך את כל ההתעסקות בשירות לקוחות כי כל עוד לא פותרים את הבעיה של ניהול שירות לקוחות הדבר ישפיע מאוד על יכולת ניהול העסק והצלחתו.
- יכולת אנושית מוגבלת:
מטבע הדברים, כבני אדם, אין לנו את היכולת לעשות יותר ממשימה אחת כל פעם, כך שבוודאי אנחנו מפספסים פניות רבות שלא הצלחנו לענות להם, חוץ מזה, אנחנו גם לא יכולים לעשות פעולות נוספות כמו מכירה פרונטלית, ניהול העסק ועוד תוך כדי מענה לפניות נכנסות. גם אם יש לך מזכירה, שירות הלקוחות הבסיסי הוא על חשבון זמן העבודה שלה, ובזמן הזה היא לא יכולה להתקדם בעבודה שלה. לעומת זאת, בוטים וירטואליים, למשל יכולים להתמודד עם מספר רב של לקוחות בו זמנית, מענה חכם עם מספר אופציות, גביית תשלום וקביעת פגישות. מה שמייתר לך את הצורך להעסיק עובדים נוספים ומאפשר לך להתרכז בדבר שאתה טוב בו, ניהול העסק עצמו והרחבתו.
- אין לך את האפשרות להיות זמין 24 שעות ביממה
אחד האתגרים הגדולים ביותר עימם מתמודדים עסקים בכל הנוגע לשירות לקוחות הוא מתן תמיכה מחוץ לשעות העבודה הרגילות. פעמים רבות הפחד לאבד לקוחות ולפספס פניות חדשות גורמות לבעל העסק להיות צמוד כל היום לטלפון, גם על חשבון שעות הפנאי שלו ועל חשבון זמן איכות עם המשפחה שלו והכול כדי לתת מענה מידי לכל פנייה, ואפילו אם הוא כל הזמן משתדל להיות זמין, כשהוא ישן אין לו באמת את היכולת לענות…😉
לבוט אין את המגבלות האלה… הוא זמין 24 שעות ביממה ותמיד עונה בערנות מלאה ובסבלנות רבה. שירות לקוחות שניתן 24/7 חשוב במיוחד לחנויות אינטרנטיות ולעסקים הפועלים במספר אזורי זמן, הבוט גם מבטל את הצורך של עסקים להעסיק עובדים נוספים כדי לכסות אזורי זמן שונים או כדי לספק תמיכה לאחר שעות העבודה והדבר מאפשר לבעל העסק להיות רגוע שאין אף פנייה שמתפספסת לו.
יתרון נוסף של בוטים וירטואליים הוא שניתן לשלב אותם בקלות עם מערכות וכלים אחרים, כמו צ'טבוטים ופלטפורמות מדיה חברתית. זה מאפשר לעסקים לספק תמיכת לקוחות דרך ערוצים מרובים, מה שמקל על הלקוחות לקבל את העזרה שהם צריכים מתי והיכן שהם צריכים אותה.
בוטים וירטואליים יכולים גם לעזור לעסקים לאסוף נתונים קריטיים ותובנות לגבי הלקוחות שלהם. ניתן להשתמש במידע זה כדי לקבל החלטות מושכלות לגבי איך לשפר את שירות הלקוחות ולשפר את חווית הלקוח בכלל.
אז אם אתם רוצים לחסוך בעלויות, להגדיל את היקף הפעילות של העסק, להיות בטוחים שאף פנייה לא מתפספסת ולקבל כל יום דו"ח מפורט של כל השיחות הנכנסות, בוט וירטואלי דיגיטלי הוא בדיוק מה שאתם צריכים