תוכן פרסומי

4 טעויות שגורמים לבעלי עסקים חרדים לאבד לקוחות.

אין דבר בעולם שבעל עסק רוצה יותר מלהגדיל את מספר הלקוחות ואת ההכנסות ובמקביל- לצמצם הוצאות כדי להרוויח יותר, הבעיה שבדרך להשגת המטרה הזו נעשות פעמים רבות טעויות קריטיות שגורמות אכזבה ותסכול ללקוחות, אימון שנפגע ושירות בלתי מספק.

מאיר נדג'ר מסינכרוליין – החברה החרדית שמספקת שירותי לקוחות מתקדמים למאות עסקים במגזר החרדי כבר למעלה מ-20 שנה, עושה לנו סדר ומסביר מה יכול להשתבש בדרך להגדלת רווחים:

  • בעל עסק הוא לא סופרמן! – ישנם בעלי עסקים שחושבים שהם יכולים לעשות הכל מבלי להיעזר באף אחד, ולא רוצים להחזיק מזכירה בגלל שיקולים כלכליים מוצדקים הרבה פעמים של משכורת גבוהה הכוללת חופשות ופנסיה שלא מצדיקה את עצמה בשלב הזה בעסק שלהם.
    וכך – הם לא מגיעים לחזור למתעניינים חדשים או חוזרים אליהם זמן רב אחרי (ההמלצה היא חזרה לליד גג תוך שעתיים!) ,
    מה שקורה כשאין מי שחוזר ללידים של לקוחות חדשים- הוא גדילת עסק מינורית ולעיתים אפילו אין צמיחה כלל כי אין גיוס לקוחות חדשים כי בעל העסק לא פנוי לחזור אליהם בזמן והם ממשיכים למתחרים. 
  • מענה אנושי שלא מבין את העולם החרדי! – הקהל החרדי הוא קהל חכם שקולט ניואנסים דקים במהירות, אם לקוח מתקשר לעסק חרדי ומוצא את עצמו מדבר עם נציג שלא קולט ב-100% אותו ואת הצרכים שלו – הוא מרגיש לא מובן, מאבד אימון וחש מרומה… אם העסק שלכם מיועד ללקוחות חרדים חובה שגם המזכירה, המוכרים ונציגי השירות יבואו מתוך העולם החרדי כדי שיוכלו לתקשר בצורה הכי טובה עם הלקוחות שלך.

 

 

  • לקוח קיים? אתה לא קיים! – לקוחות קיימים הם האוצר הכי גדול של העסק והם תחנת הדלק הכי עוצמתית שלו, לקוח שכבר טעם את השירות המושלם שלכם יחזור אליכם שוב, ימליץ מהניסיון שלו וגם יביא חברים ומשפחה… כמה חבל שברגע האמת בעלי עסקים שוכחים את כל זה ובטוחים שהלקוח הקיים כבר בכיס שלהם, וגם אם הם לא יספיקו לחזור אליו או לתת לו את השירות בזמן הוא יישאר מרוצה… זה ממש לא נכון! כשאין שירות ותחזוק לקוחות קיימים המנוע של ה"מפה לאוזן" מתייבש.

 

אז מה עושים כדי לא ליפול בטעויות האלו?

עם הרצון והצורך לחסוך בהוצאות ולהגדיל הכנסות, חשוב לדעת שיש פתרונות חכמים, מעולים ולא יקרים ששומרים על העסק פעיל מבלי לשלם משכורת ולהעסיק מזכירה קבועה במשרד או צוות טלפניות שיחזור ללידים…
לחברת סינכרוליין מגוון פתרונות למזכירות אנושית או וירטואלית חיצוניות לעסק, הצוות יודע להתאים את תסריט השיחה והמענה בצורה מדויקת לכל עסק בשפה חרדית ומקצועית לפי קהל היעד, ניתן לשלב מענה אנושי ונציג וירטואלי שיקבל את הפניות בשעות שהמשרד סגור, להפוך חלק מהמשימות השוטפות בעסק לאוטומטיות שחוסכות המון זמן וכסף, מיפוי לידים לפי איכות ועוד… וכל זה לפי שעות ובלי לשלם פנסיה וחופשות לעובדים!

לחצו כאן ונתאם שיחת ייעוץ במתנה!>>

מבצעים מדליקים

טיפים איך לשווק לחרדים בדיגיטל.