תוכן פרסומי

מעל ל-50% מבעלי העסקים לא משלמים לעצמם משכורת

כתבה שתשנה לכם את התפיסה – באחריות!

במציאות העסקית של ימינו בעלי עסקים רבים מנהלים את העסק "מהיד לפה" – מתקשים לסגור את החודש, נכנסים למינוסים והפסדים בתקווה שחודש הבא יהיה טוב יותר וחוזר חלילה…

החלום לחיות את החיים הטובים עם שפע של הכנסות, ליהנות מחופשות מפנקות וזמן איכות עם המשפחה התחלף עם הזמן במציאות של דאגות הישרדות יום יומיות.

למרבה הפלא, זה קורה גם לעסקים עם היקף מחזורים קטנים וגם לעסקים עם היקפי מחזורים גדולים מאוד- בסופו של דבר מכל ההכנסות לא נשארים מספיק רווחים לבעל העסק.

המכנה המשותף לכולם הוא – ניהול תזרים קלוקל שמביא בסופו של יום ל:

  • מצב שאין רווח משמעותי לכיס הבעלים בסוף החודש
  • חמור מכך – הוא הופך להיות תלוי ב"חסדי הבנק".
  • אחרי שהוא בקושי משלם משכורות וכסף לספקים לא נשאר לו כסף לעצמו!


הבעיות האלו נוצרות לרוב כתוצאה מאי שימוש בתזרים המזומנים ככלי מוביל לניהול הכלכלי של העסק, והרגלים לקויים, וכך כמעט ואין סיכוי שהטעויות לא יחזרו על עצמן כל חודש ואף יחמירו את מצב העסק עד לכדי פשיטת רגל חלילה. 

ישבנו לשיחה מרתקת עם יוסי ורושית – יועצים פיננסיים ועסקיים ומומחים לניהול תזרים מזומנים והשימוש הרחב בו, למיקסום רווחים לבעלי עסקים.

שניהם מגיעים מעולם הפיננסים – יוסי מנהל בנק לשעבר ורושית מנהלת אזור בעמותת פעמונים לשעבר. עד היום הם סייעו למעל 1,000 עסקים לצאת מהבוץ הדביק של ההלוואות ועזרו להם לבנות תוכנית מעשית לתזרים רווחי כשהם מרגילים עסקים לעבוד פחות ולהרוויח יותר!

בכתבה הזו הם יחשפו לכם את 3 הטעויות הגדולות שבעלי עסקים עושים בהתנהלות העסקית השוטפת, ואיך אפשר להימנע מהם ולהפוך מעסק שמגלגל מחזור בלי נשימה- לעסק עם רווחים בפועל לכיס הבעלים.

טעות מספר 1 : בלבול בין הכנסה לרווחים!

נשמע לכם הזוי שבעל עסק לא ידע להבדיל בין הכנסה לרווח? תתפלאו אבל כמעט כל בעל עסק נופל בזה.

אסור לשכוח שהעסק הוא רק תחנת מעבר של חלק מהכסף…בתוכן גם את כספי המע"מ ומס הכנסה והוצאות התקורה (למשל: שכירות, רו"ח, ארנונה)

כך שהעסק הוא רק "תחנת מעבר" של חלק מהכסף.

כולם יודעים את זה אבל לא באמת מתכוננים לזה!
ואז כשרשויות המס דופקות בדלת בעל העסק מרגיש חנוק ואפילו מופתע!  תוסיפו כמובן תשלומים לספקים וכו'….

 

כשבונים תוכנית ומחלקים את העוגה עם מודעות מראש אין הפתעות!

דמיינו את העסק שלכם בלי חובות, בלי דחיית תשלומים, בלי להתחנן לספקים ולבנק!
הכל פשוט ומתוקצב מראש, ולכם יש רוגע וקור רוח.

תזרים מתוכנן מראש לוקח בחשבון כמה אתם רוצים להרוויח לכיס
לפי זה מתכננים תוכנית שכוללת כמה אתם מכניסים, כמה יורד, וכמה צריך להישאר?

ואם לא נשאר לכם מספיק כסף כמו שרציתם, הרי שזה הזמן לשנות את המשוואה שלכם ולתכנן מחדש איך להגיע לרווח הרצוי!

טעות מספר 2 : מגדילים כמות לקוחות ומגדילים את הגירעון!

עסק שלא מרוויח, ויפנה לייעוץ עסקי, רוב היועצים יגידו לו:
"תעשה יותר שיווק"
"תגייס יותר לקוחות"
במילים אחרות: תעבוד קשה יותר ותשעבד את החיים שלך!

אבל מה שבעל העסק לא לוקח בחשבון זה שבפועל עסקים או חברות שאינם יודעים לנהל תזרים קטן – הגדלת העסק רק תרחיב פי כמה את הבעיה!
הפסד קטן יהפוך להפסד גדול, חוב קטן יגיע לחוב גדול, תשלומי מע"מ קטנים שהעסק אינו עומד בהם, יהפכו לתשלומי מע"מ גדולים שאינו יודע איך לשלם אותם.

עד שבעל העסק לא ישנה הרגלים ויבין איך הוא מנהל את התזרים והתמחור בצורה שמשאירה לו כסף לעצמו בפועל בכיס, יפסיק להסתכל רק על המחזור אלא בעיקר על הרווח נטו לעצמו, הבעיה תמשיך לרדוף אחריו, ושום כמות לקוחות לא תעזור כל עוד הוא עדיין כבול לאותה תבנית שגויה.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות - מלאו פרטים וניפגש בקרוב:

לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות - מלאו פרטים וניפגש בקרוב:

טעות מספר 3 : עובדים קשה על כמויות במקום לעבוד פחות ולהרוויח יותר!

 

למכור בכמות זה טוב נכון?

"אז זהו, שלא תמיד". מסביר יוסי, לפעמים אין רווח מספיק גדול במוצר או בשירות שמצדיק את ההוצאות הכרוכות אליו מסביב, יתכן ויש אפילו הפסד מצטבר שאינו מורגש בהתחלה אבל יכול עם הזמן לגרום לפשיטת רגל.

לכן אנחנו ממליצים על בניית מוצרי 'פרימיום'- כאלה שמביאים לרווח גדול, וגם אם יש פחות מכירות יש רווח גבוה פר מכירה שלרוב תשתלם הרבה יותר כבר בטווח המיידי.

לכן, כחלק מהתהליך שאנחנו מעבירים בעלי עסקים אנחנו עורכים בירור מעמיק של עלויות המוצרים ומה המחיר המשתלם למכור אותם, אלו מוצרים כדאי להשאיר ואילו מהם גורמים להפסדים, יצא לנו פעמים רבות להכפיל ללקוחות שלנו את הרווחים בלי להשקיע על פרסום או שיווק נוסף אלא בניית מוצרי פרימיום מדויקים שהיו רווחיים פי כמה וחסכו מבעל העסק הרבה זמן ועבודה.אז מה עושים כדי לתקן את הטעויות הללו ולהימנע מהן, להגדיל את הרווח מהעסק ולוודא שמקסימום ההכנסות נכנסות אליך לכיס?

    1. קודם כל צריך להבין שכדי לפתור את הכל מהשורש צריך לעקור הרגלים שאינם מקדמים ולאמץ במקומם הרגלים טובים חדשים!
    2. יש להקציב זמן מוגדר כדי לשבת על הנתונים ולהבין איפה הכשלים ואיך פותרים אותם- אם לא תגדירו לכם משימה ביומן זה לא יקרה מאליו בשטף החיים…
 

במידה ואין לכם ניסיון בניהול תזרים או שאתם מתקשים בכך –
חשוב להיעזר בבעל מקצוע עם ניסיון שיכוון וידריך אתכם וגם יצור לכם מחוייבות לעמוד במשימה

מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם לתיאום שיחת היכרות וייעוץ ללא תשלום
בה תגלו מקרוב איך גם העסק שלכם הולך לעלות על דרך המלך
ולצאת מהבוץ תוך 3 חודשים בלבד!

 

לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות - מלאו פרטים וניפגש בקרוב:

מבצעים מדליקים

טיפים איך לשווק לחרדים בדיגיטל.